Dimineata insorita

Cum sa vorbesti despre dragoste? Toate vorbele pe care ti le-as putea spune, si iubirea toata mi se latesc pe fata intr-un zambet care se tot intinde, ca o dara de cerneala lasata de un stilou nepriceput pe o bucata de hartie sugativa. Zambetul asta trebuie sa-l vezi si sa-l citesti ca atare, sa te ghicesti in spatele lui (pentru ca de articulat abia de pot sa articulez al zecelea "te iubesc" pe ziua de azi).
M-am laudat de destule ori cu bogatia de cuvinte care mi-e caracteristica ca sa mor de rusine acum cand in fata ta ma vad goala, dezbracata de propozitii frumoase, doar cu zambetul asta bleg si imens :). Cu ce cuvinte sa-ti mai spun ca azi dimineata, cand soarele incepuse sa-si ascuta gherutele pe tavan, toata lumina aceea nespus de frumoasa pentru mine erai tu. Adica ma bucuram de caldura si de raze, dar ma gandeam la tine si stiam ca tu ma incalzesti mai mult decat orice stea natanga (chiar si daca nu esti aici). [Parca vad ca odata iesita afara o sa ma smotoceasca soarele de gelozie!]
Toate lanturile astea de vorbe sunt prea grele, probabil, ca sa le iau cu mine acolo sus, suuuuus unde ma aflu acum. Eu prea usoara, ele prea grele, le trag de codita si-ncerc sa le-nvart si sa le joc, si-n cele din urma le pierd de tot si ma trezesc c-am ramas cu acelasi, vesnic, "te iubesc..."

Comentarii

Anonim a spus…
fara legatura cu post-ul tau.. mi-am dat seama ca nu mai am chef sa completez un blog, nush de ce..ma gandeam sa imi fac unul special pentru cat sunt aici, dar n-am chef. e foarte frumos aici, si totusi lipseste ceva..ceva interior. e ciudat, ca fizic m-am acomodat foarte usor. m-am obisnuit cu noua casa, cu facultatea, mai putin cu lumea (dar mie imi ia mereu mai mult timp asta) dar cam atat...orice lucru , loc frumos il vad, parca are ceva in minus, nu e complet. imi este foarte clar de ce-pentru ca nu pot sa il impart pe viu cu el..fac eu poze is le trimit, dar nu e la fel..e ciudat cum functioneaza si sufletul asta.
Lia Miruna Marin a spus…
it's funny ca si dinainte sa existe cos cand am fost prin tari straine aveam aceeasi senzatie, ca vreau sa impart cu cineva special lucrurile astea si nu pot. :) imi pare rau ca nu mai vrei sa scrii.. am tot asteptat.. sa nu faci si tu ca simona care s-a rupt de lumea de-acasa..
Anonim a spus…
in clipa asta, daca m-ai intreba ce simt, nu as sti ce sa iti raspund..e un fel de blackout, simt, dar nu as putea exprima nimic. ceva nu e in regula la noi. nu suntem ca ceilalti. uneori ma bucur ca nu sunt la fel, dar alteori mi-ar fi atat de usor sa fiu ca ei..sa vorbesc tare si mult, sa nu ma plictisesc niciodata intre oameni, de oameni, sa pot sa vorbesc cu straini de parca i-as cunoaste de o viata..mi-ar fi mult mai usor. oare voi fi vreodata un om normal?
Unknown a spus…
Incearca sa vezi ceva ce nu ai mai vazut.
Incearca sa te apropii de oameni pentru ca acolo vei gasi adevarata sensibilitate care atinge cu aripi mici si delicate marea de suflete. Nu uita sa le zambesti...sincer!...poate chiar sa le vorbesti. Lasa-i sa te inspire..nu-ti fie teama.
Viseaza in continuare.
Invata.
Asculta.
Cauta.
Rataceste-ti calea.
Regaseste-o.
Descopera.
Inventeaza.
FII TU.
..si mai presus de toate incearca sa scoti tot ce-i mai bun din tine.
SI NU UITA SA IUBESTI...
Anonim a spus…
sunt eu..asta e problema
Unknown a spus…
Cand eram mic cerul mi se parea cea mai de neatins placere. Au trecut ani.. si am ajuns printre nori, am ajuns dincolo de ce credeam eu, de mine..si tu poti
Protesteaza impotriva propriei tale fiinte..nu te lasa ingradita.
Daca tu nu vrei, o sa vin eu si o sa te tin de mana si o sa vezi ca nu ai de ce sa-ti fie frica :)
Anonim a spus…
pai sa vii..te astept..

Postări populare de pe acest blog

Și eu.