Comentarii

Anonim a spus…
mi-e atat de dor sa citesc...sa ma trezesc dimineata, putin ametita dupa ce in noaptea precedenta am stat pana tarziu cu o carte in mana.sa mananc ceva repede si sa ma reapuc de citit, sa vina mama de la servici si eu sa stau pe canapea citind, ma intrerup pentru pranz si pe urma reiau..si asa pana in acelasi moment tarziu din noapte.
niciodata nu m-au atras lecturile prea lumesti, uneori ma gandesc ca mi-am ales gresit drumul cu atata analiza economica in jur..oare exista meseria de a sta toata ziua si a citi? de a avea peretii acoperiti de rafturi de carti, a vorbi cu cineva din cand in cand si iar a citi? si daca exista, se poate trai din ea?
asta e paradoxul la mine, as vrea sa traiesc bine, asa cum un economist ar intelege expresia asta, si totusi as vrea sa nu fac nici unul din lucrurile care duc la acest "trai bun". caz in care ma vad nevoita sa fac un compromis. ma vad nevoita sa ma pun singura in situatii absurde, ca asta in care spun ca mi-e dor de citit de parca as spune ca mi-e dor de momentele petrecute cu bunicul meu cand eram mica..m-am aruncat in ocean si ma las purtata de curenti, in speranta ca intr-o zi un val o sa ma arunce pe o insula pustie si bogata..doar eu si ele...cam cum a imaginat ioan grosan. "pastele ma-sii, dac-ai sti!"
mi-e dor de carturesti. si nu de carturestiul in sine, ci de cum ma simt acolo. sa ma scoti la ceai cand vin acasa. poate la teehouse
Anonim a spus…
si inca ceva...odata ce ai cunoscut oceanul, cum te mai poti intoarce la mare?
Lia Miruna Marin a spus…
metaforic sau nu? daca nu e metaforic, ma supar pe tine, pentru ca marea nu poate fi tradata asa :P las ca ai sa te intorci tu la ea
Anonim a spus…
si si :P
Lia Miruna Marin a spus…
si apropo de dorinta de a scrie, e mare mare mare la tine(si la tine) si te rog sa scrii daca asa simti, nu doar comentarii

Postări populare de pe acest blog

Și eu.

Dimineata insorita