Memory of the day 03/02

Amintiri gastronomice, de indulcit copilaria:
Nu prea am poze cu mancare, dar sa zicem ca astea sunt nucile din inghetata... :)

- paine prajita pe plita cu unt si cu miere, si cu rombulete desenate in unt (Dodo)
- gogosi imense si muuulte intr-o dimineata de vara fara nici o grija (Ita)
- placinta cu visine groasa de trei degete, extra pufoasa si cu visine atat de multe, de parca sunt visine cu placinta nu invers (Dada)
- placinta cu rubarba acrisoara roz-verzulie (Tanti Irma)
- oua fierte moi mestecate cu putina sare si piper intr-o canita, special pentru fetita (Dodo)
- inghetata de ciocolata cu nuci intregi, cea mai buna inghetata pe care am mancat-o vreodata -- si a trecut mult de-atunci... snif snif (Dada)
- sote de morcovi dulce dar nu prea dulce, cum numai Tanti Irma stia sa faca
- biscuiti in forme multe, cu tonele, cat sa am ce rontai oricand mi-e pofta (Ita)
- turta dulce facuta dupa reteta secreta, de care nu te saturi niciodata (oricine-ai fi! - Tanti Irma)
- rulada cu ciuperci/spanac, reteta familiei, transmisa din mama-n fiica, pe care am invatat chiar si eu s-o fac, dar bineinteles ca nu la fel de buna (mama si Dada)
- Farmer's Breakfast, care nu-mi iesea niciodata cum trebuie, dar ma umplea de mandria lucrului facut cu mana ta (yours truly, din cartea cu retete pentru copii)
- clatite aruncate-n tavan (Ana si mama)
- siropurile de fructe si dulceata de cirese amare, mmmmmmmmmm... (Dada si Dodo)

.... si gata ca parca vad ca faceti baltuta de saliva langa laptop....

Comentarii

Swit Rocs a spus…
urat. foarte urat. cu atat mai mult cu cat nu mai mananc dupa ora 7 iar acum e aproape 10 si am balosit totu' prin jur citind postul tau. urat.

Postări populare de pe acest blog

Memory of the day 21/02

Memory of the day 21/01

Memory of the day 06/02