Memory of the day 11/02

Inca nu am depasit de tot perioada aglomerata (ma intreb foarte serios daca se va termina vreodata... dar daca ma gandesc la documentul tehnic IMENS GIGANTIC URIAS INTERMINAAAABIL pe care l-am terminat ieri.... poate ca exista sperante :) )

Dar de trei zile ma uit pe geam la un cer senin si frumos, la soarele aproape cald, aud pasarelele trezite din amorteala, si trezita din amorteala ma simt si eu cu aerul curat si racoros pe care pot din nou sa-l las sa intre toata ziua in casa, fara sa inghet de tot.


Si mi s-a facut foarte dor de plimbare, mi se incolacesc prin minte o multime de amintiri plimbacioase cu Cos, incepand chiar din primul nostru an (clasa a 12-a la Saguna), cand bateam neobositi toate 'potecile' dragi din Brasov, de la liceu, pe sub tampa, o tura scurta prin centru, pe colina universitatii (intr-o seara am mancat o pizza de la blue viking cocotati pe parapet :)) ), prin parcuri (inclusiv parcul Tractorul, pe care nu-l mai vazusem cred de cand strangeam frunze de toamna cu tata pe-acolo in copilarie)... 
Apoi au urmat multe plimbari si prin Bucuresti, dar cele mai haioase au fost primele. Abia ce ne mutaseram aici, la facultate, si habar nu aveam cu ce se mananca orasul asta. Noi ne credeam inca in mititelul Brasov, pe care il bati dintr-un capat in altul pe jos fara probleme.... Bucurestiul ne-a dat inca de la inceput urmatoarele doua lectii: 
Unu: oricat de sportiv si plimbaret esti, NU e dragut sa mergi pe jos de acasa (n.a.:Bd. Ion Mihalache, aproape de capatul opus Pietei Victoriei) pana la Universitate. :) Pe vreme de inceput de toamna, imbracat subtire (aici la Bucuresti e cald pana tarziu, nu?) si batut de vant....
Doi: oricat de frumos e sa te plimbi pe stradute, aici ca si in Brasov, cand nu le cunosti prea bine, si te si grabesti la primul curs de la facultate, mergi pe drumul mai lung dar mai sigur de pe bulevard... (ne-am pierdut destul de rau cautand strada Pitar Mos in prima zi de scoala)

Of, ce m-as pierde pe stradutele alea acum....

Comentarii

Swit Rocs a spus…
frumos sa te plimbi prin Bucuresti, atat de frumos...

Postări populare de pe acest blog

Memory of the day 21/02

Memory of the day 21/01

Memory of the day 06/02