Memory of the day 21/02

Ce-am vazut aseara pe Facebook si m-a facut sa zambesc:

Ligia, colega mea de liceu pasionata de Guns and Roses, ACDC si Iris, pusese un link catre un videoclip filmat la concertul Iris de la Cerbul de Aur, din 2002.

PARANTEZA: Pe vremea aceea eram in clasa a X-a, cei mai multi dintre noi eram rockeri sau semi-rockeri, teribilisti sau semi-teribilisti (eu una ma imbracam aproape 100% in negru si-mi adoram starea continua de deprimare), incepeam sa mergem la petreceri (mereu impreuna, cum rareori am vazut vreun grup de colegi de liceu) la baute prin oras, si la concerte. La Cerbul de Aur eu n-am reusit niciodata sa ajung, nu stiu cum dar mereu se intampla ceva si nu puteam merge, dar la concerte Iris am fost si eu la vreo doua in anul acela. La un astfel de concert am avut o senzatie foarte stranie si noua de apartenenta: eram in Sala Sporturilor, cu vreo 10 dintre colegii mei dragi, inghesuiti-- ca la concert --unii in altii, si cantand nici nu mai stiu ce cantec de-al celor de la Iris, si incetul cu incetul mi-am dat seama ca nu numai ca eram parte din grupuletul meu mic de (semi)rockeri, dar deodata eram parte din grupul imens de oameni din sala respectiva, pentru ca toti cantam intr-un suflet (si mai si eram toti imbracati in negru :P)....
Poza tipica: asa eram de agitati incat nici nu incapeam bine in poze :P (Da, sunt imbracata in alb, ca asa era regula la scoala: jeansi si tricou alb :P)

Revenind la ieri seara: in foarte scurt timp, la postarea Ligiei au inceput sa se adune like-uri, si-apoi cineva (Ioana? Alina?) a comentat asa: "Ahhh....:) The good old days...."

Partea haioasa este ca la cativa centimetri mai jos se desfasura o conversatie extrem de asemanatoare intre sora-mea si colegii ei de scoala. Prietena cea mai buna a sora-mii din clasa a 8-a, Mara, pusese o poza cu Kurt Cobain, urmata, inevitabil, de o multime de like-uri, si de exact acelasi comentariu: "The good old days..." :)

Pentru cine nu stie, sora-mea e mai mare decat mine cu 6 ani. Talk about coincidence: 6 ani distanta, si totusi acelasi sentiment retrezit in aceeasi seara... muzica, tineretea, prietenii, chiar si sentimentul ala de apartenenta de care vorbeam mai sus, sunt la urma urmei la fel indiferent de vreme....


(Mentionez pentru eventualii fani incrancenati: nu, nu insinuez ca ar fi vreo asemanare directa sau vreo comparatie posibila intre domnul Minculescu si domnul Cobain :P)

Comentarii

Swit Rocs a spus…
eu zic ca sunt multe comparatii posibile intre cei 2 :)
si da.. good old times cu cate 7-8 concerte Iris pe an, si cu veselia pe care o aduceau de fiecare data si care mie imi ajungea pana la urmatorul concert, si cu bautele pe livada in timpul concertului si cu hainele negre si tenisii cu feturi... ce vremuri...
Ioana a spus…
Da, Miru! si eu mi-am amintit de vremurile alea cand am vazut clipul. cat de teribilisti si de emo eram! :)

si trebuie sa spun ceva si despre poza:cu cata mandrie ne-am pozat noi impreuna cu domnul Ganga! geeks! :P
Simona a spus…
Hm, eu nu 'ne amintesc' nicidecum teribilisti si emo...just young, I guess. Emo au fost cei de dupa noi (adica cei care erau a 10a cand noi eram a 12a), si teribilisti erau cei de dinaintea noastra (de ex nasii nostri; eu mi-l aduc aminte pe nasul meu, care umbla prin liceu cu o haina de piele lunga falfaindu-i in spate gen Nemuritorul si cizme din alea de roker...care umbla cu nasa nu mai stiu cui din claasa, o tipa aducand a anorexica si cu cercei muuulti in urechi).

Oh, but good old times indeed :)

P.S: eu mereu ma intreb unde eram de nu apar in poza asta :(

Postări populare de pe acest blog

Memory of the day 21/01

Memory of the day 06/02