Missing my blog...

Eram sigura ca urmatoarea amintire o sa fie despre cum scriam eu despre amintiri acum o vreme lunga. Iar m-am tinut muuult prea mult de un obicei bun, golden star, Miru :P

Why am I back? Am gasit un blog foarte frumos si colorat despre papica (ocazional despre bebei), care tare mi-a placut si m-a incantat si inspirat asa (btw, am de gand nu numai sa ma pierd prin povestile de-acolo ci poate chiar sa aplic partea bucataresc utila :D) Note: a'm talking about easy peasy . Tare multi bloggeri out there, si din aia care se tin de treaba cu scrisu, pe deasupra, haiosi si interesanti de citit. Foarte misto, acum cativa ani cand am gasit pe dooce.com aveam impresia ca la noi nu exista asa ceva, and boy was i wrong.

Dar, bineinteles, fiindca sunt un om rau si egocentric, pe cat m-a bucurat experienta cititului de pe blogul asta fain, pe-atat m-a si intristat, m-am simtit iar dezertor si bun de nimic.. bine, se poa sa fie putintel si pentru ca muream de foame si ma uitam, masochistic, pe un blog cu haleala :)) that always makes me sad :P

Se pare ca am de ales intre a nu mai scrie nada de nada, si a scrie dezlanat si aberant asa cum fac acum (oda batutului campurilor gratioase...), caci la ora aceasta tarzie ii greu tare sa ma mai tin de o ordine oareșcare a panseurilor ...

Ma gandesc totusi ca trebuie sa fiu optimista. Sa incerc sa ma reimprietenesc cu coltisorul meu de palavrageala virtuala, cos things seem to be looking up all around (yeees, said THE WORLD, dare me to slap u in the face..), redescopar, respectiv sunt redescoperita de amici vechi, imi fac amici noi si simpatici, la munca totul merge spre bine, incep parca, incetul cu incetul, sa ma simt cat de cat bine in pielea mea de Übersetzeră - adica asa, nu ma mai simt neputincioasa ca un Gigel infasurat cap-coada in ghips, sa zicem ca acum am doar 3 membre din 4 imobilizate :P (pls, WORLD, this is not a signal for u to give me some technical crap to translate in the morning, mkay?...)... asa ca de ce nu m-as putea reapuca si de scris? Right? Right? Encourage me! (zise LUMEA razand in barba: Boy will I be having a lot of fun with this sucker...)

Comentarii

Anonim a spus…
wow... things seem to be looking up all around! :) haven't heard that from you in ...... ever!! Can't wait to read more of your palavrageala virtuala. I miss you so much!

Ana
P.S. With the sudden optimism Peter thinks you might be posessed by some alien... :D
Lia Miruna Marin a spus…
Why thank u, Ana Anonymous :)) i miss u too, ma dear
Anonim a spus…
I hereby anonymous-ly encourage you.

Postări populare de pe acest blog

Memory of the day 21/02

Memory of the day 21/01

Memory of the day 06/02