In other news: m-am apucat de gatit.

Cateva bloguri despre mancare si iacata-ma-s gata sa il hranesc pe Paf in fiecare seara cu chestii mai mult sau mai putin elaborate, mai mult sau mai putin calde, dar fara doar si poate nu din categoria sandvisul nostru cel de toate zilele. Parca n-as fi eu, va spun. Se pare ca foamea bate pana si lenea... Si abia astept sa mergem la o cumparaturica serioasa ca sa-mi iau tot felul de nebunii de care nici nu ma gandisem pan acu sa ma apropii. Treaba e ca s-ar putea sa ma tina la fel de mult ca si blogul asta amarat... Dar ma bazez ca intotdeauna o sa oracaie Cosul meu de foame si poate poate o sa ma incurajeze in directia a buna.
Also, ma cam tem ca inca nu stiu bine sa fac chestii bune si sanatoase dar si cat de cat dietetice. A smart person said ca n-are rost sa te chinui sa mananci chestii cu gust de carton doar de dragul dietei, si mai bine faci niste sport (mda, d-asta n-am mai facut de prin .. clasa a ... 5-a??? deci CLAR o sa fie usor sa ma autoconving ca-i bun si posibil...)
But to hell with it, daca-mi mai pun multe intrebari sigur "mi se taie maioneza" sau "mi se dezumfla sufleul" si ma intorc la pizza de 1-2 ori pe saptamana. (brrrr groaznic, nu?)
Mes amis, ma intorc la experimentul culinar din aceasta seara, ca se aude usa liftului si crez ca vine Paf-cel-Flamand la masa :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Memory of the day 21/02

Memory of the day 21/01

Memory of the day 06/02